la-Romania.ro     


Fondat 2011     |                     Site dedicat informarii romanilor.                   |     


Acasa  |  Social  |  Politic  |  Economic  |  Legislatie  Sanatate  |  Medicina  |  Sport  |  Divertisment  |  Anunturi  |  Utile  |  Forum  |  Mall  |  Contact

Destinația "România" atacă în forță Grecia și Turcia la Târgul de Turism

Agerpres

 

Optimismul reprezentanților industriei de turism din România, declarat cu zile bune înainte de începerea Târgului de profil, a fost de bun augur atât pentru ei, cât și pentru vizitatorii și micii comercianți de pe aleile complexului expozițional Romexpo.

"Am vorbit și acolo, sus, și mi s-a promis o vreme excelentă pentru târg", glumea Alin Burcea, vicepreședinte al Asociației Naționale Agențiilor de Turism din România (ANAT) cu câteva zile înainte de deschiderea Târgului de Turism al României. 

Iar vremea bună a venit odată cu primii vizitatori ajunși în târg cu mult înaintea oficialităților care au dat semnale îmbucurătoare pentru industrie — TVA de 9% pentru întregul domeniu al turismului și elaborarea grabnică a normelor pentru aplicarea Legii voucherelor de vacanță.

Domnițe, cavaleri, străjeri, tineri și mai puțin tineri, se prind în horă la semnalul toboșarului Cetății Sighișoara 'Să fie bine pentru toată lumea! Am zis!'. Muzica populară românească răzbate în toate cele șase pavilioane, oamenii se opresc să guste din pâinile și cozonacii tradiționali oferiți la standul Autorității Naționale de Turism și la cel al Asociației Naționale de Turism Rural, Ecologic și Cultural. Atmosfera incendiară de show ,,Mamaia Style', adusă la târg de Asociația Litoral-Delta Dunării, pune stăpânire pe vizitatorii care se văd deja pe plajă. 

Rucsacii, trolerele sau sacoșele se umplu cu pliante, astfel că după ora prânzului terasele în aer liber sunt pline-ochi de consumatori. Mirosul micilor îi atrage, deopotrivă, pe vizitatori, figuranții în costume de epocă, dansatorii și vânzătorii de la standurile operatorilor în turism. Discuțiile continuă la o halbă de bere, se leagă prietenii ad-hoc, se schimbă păreri despre destinații și prețuri.

'Târgurile de turism sunt din ce în ce mai vizitate de români, motiv pentru care anul acesta am pregătit cea mai mare selecție de destinații. Românii care vin la târgurile de turism se așteaptă să primească oferte ultra speciale, de aceea anul acesta am oferit un discount de până la 50% la charterele pentru Grecia, Tunisia, Spania, Italia și nu numai. Estimez că, pe extern, cel mai bine s-au vândut charterele spre Turcia, Grecia, Spania, Italia și, bineînțeles, Tunisia", spune Alin Burcea.

De altfel, Turcia este o prezență foarte bine definită în toate cele șase pavilioane. Standurile care vând destinația Turcia sunt prezente peste tot, fie că este vorba de agenții de turism, hoteluri, linii aeriene sau stațiuni. Cu toate că puțini mai sunt românii învățați cu călătoriile care să nu fi vizitat un loc din Turcia, numărul celor interesați de această destinație pare să crească de la o ediție la alta.

Difuzoarele care prezintă ofertele alternează, îmbucurător, reclamele pentru insulele grecești cu cele pentru Delta Dunării. Ofertele par de nerefuzat: trei zile în Deltă, cu transport, cazare, trei mese și o excursie pe canale începând cu 399 de lei de persoană; vânzările sunt pe măsură: peste 150 de clienți pe zi care au achitat integral excursii pentru Deltă! 

La standurile stațiunilor balneo, potențialii turiști sunt interesați de hotelurile de patru stele care oferă și servicii pentru spa și wellness. Un astfel de pachet complet ajunge la 2.000 de lei de persoană. "Este un curent care cuprinde tot mai mult România prin influențele externe și pe care încercăm să îl dezvoltăm tot mai mult și pentru a-i reține pe români în țară pentru că sunt foarte mulți care nu cunosc ce modernizări s-au făcut în ultimii ani. Stațiunile din România rivalizează cu stațiunile de marcă din Europa", afirmă Nicu Rădulescu, președintele Organizației Patronale a Turismului Balnear din România.

Nici Consiliile județene nu au ratat ocazia de a-și prezenta oferta turistică — ,,Județul Neamț-destinația ta de vacanță', Hunedoara, Târgu Jiu, Sighișoara, Cluj, Satu Mare, Constanța, Iași sau Bucovina sunt doar câteva dintre cele mai bine reprezentate zone.

"Românii preferă, în prezent, vacanțele mai scurte dar mai dese. Se vând vacanțe de 5-7 zile și nu cele de 12-14 zile. Românii au înțeles nevoia de a pleca într-o vacanță la 3-4 luni. Sperăm ca, de anul viitor, ediția de primăvară a târgului să fie undeva pe la sfârșitul lunii februarie pentru ca românii să se poată bucura de ofertele de early booking care țin până la 1 martie. Oricum, este un mare plus să vezi cum se vinde litoralul românesc în noiembrie și decembrie", subliniază Alin Burcea.

Iar dacă Mamaia a avut a avut propriul show, sudul litoralului românesc a mizat pe spectacole folclorice pentru a-și atrage vizitatorii în stand.

Folosind drept mascotă o familie de suricate vesele, una dintre companiile de turism prezente la târg a prezentat vizitatorilor oferta unei vacanțe de un euro. 'Pe toată durata târgului, reduceri de 650 euro pe cameră sunt valabile pentru destinațiile Zakynthos, Creta — Chania, Corfu, Rodos, Santorini, Mykonos, Kos, Parga, Lefkada, Antalya, Bodrum, Marmaris, Kusadasi, Mallorca, Tenerife, Madeira, Costa Brava, Costa del Sol, Sicilia, Sardinia și Napoli — Sorrento. Bonusurile pentru rezervări se acordă în funcție de numărul de persoane ('Plătești 1, merg 2!') și de durata sejurului ('Plătești 7, stai 9 nopți!','Plătești 7, stai 14 nopți!')', spune Marius Pandel, managerul general al companiei. 

Apreciate de vizitatorii târgului au fost și circuitele în Insula Paștelui, Patagonia și Țara de Foc. Costă 3.850 de euro de persoană, iar operatorii din turism spun că numărul celor care le cumpără nu este mic. Cei care aleg pachetul Venezuela, Ecuador, Panama, Galapagos plătesc până la 5.000 de euro de persoana. India rămâne și ea printre preferințele românilor.

"Operăm în acest an curse charter către 14 destinații, noutățile fiind charterele către Bodrum — Turcia, Lefkada — Grecia și Tunisia. Noi înregistrăm vânzări destul de mari la târgurile de turism, iar la această ediție estimăm vânzări de aproximativ 500.000 de euro, în special datorită ofertelor de pachete de servicii turistice charter și a celor pentru destinațiile exotice. O vacanță all inclusiv pornește de la 500 de euro de persoana, șapte nopți, transport cu avionul, taxe de aeroport, transferuri. Recomandarea principală pentru tineri este Insula Mykonos, unde există o viață de noapte foarte intensă și care are toate ingredientele pentru o vacanță memorabilă. Pentru destinații exotice, Thailanda este iarăși o destinație care se potrivește tinerilor", a precizat spus Cosmin Marinof, director național de vânzări în cadrul unei companii de turism.

Compania Națională a Sării a profitat de traficul mare de vizitatori din cele patru zile ale Târgului de Turism al României și a prezentat, în cadrul unui stand special amenajat, o ofertă pentru salinele României.

Pentru românii care preferă vacanțele în zonele rurale, ANTREC a lansat, în cadrul târgului, catalogul ,,Pensiuni în România', grupate pe cele nouă regiuni istorice ale țării. Comunitatea turismului de pensiune cuprinde peste 3.000 de unități de cazare și peste 400 de afaceri conexe.

La cea de a 33-a ediție a Târgului de Turism al României au participat peste 260 de firme care au expus pe o suprafață de 11.700 metri pătrați. Circa o treime din firmele prezente au fost din străinătate, reprezentând 14 țări, printre care Bulgaria, Croația, Grecia, Israel, Italia, Ucraina, Republica Moldova, Polonia, Serbia, Turcia, Ungaria.

Pentru a fi în permanență la curent cu ultimele noutăți și informații, urmărește-ne pe Facebook.

 


laAnunt.ro |eMedic.ro     |     LaMedic.ro     |     laExecutareSilita.ro     |     laHotel.ro     |     laZiar.ro     |     la-Facultate.ro     |     la-Firma.ro     |     la-Mall.ro     |     la-Masa.ro     |     la-Televizor.ro     |     Spune-ti parerea.ro

la-AlbaIulia.ro     |     la-Alexandria.ro     |     la-Arad.ro     |     la-Bacau.ro     |     la-BaiaMare.ro     |     la-Balti.ro     |     la-Barlad.ro | la-Bistrita.ro     |     la-Botosani.ro     |     la-Braila.ro     |     la-Brasov.ro     |     la-Bucuresti.ro     |     la-Buzau.ro     |     la-Calarasi.ro     |     la-Chisinau.ro     |     la-ClujNapoca.ro     |     la-Constanta.ro     |     la-Craiova.ro     |     la-Deva.ro     |     la-DrobetaTurnuSeverin.ro     |     la-Focsani.ro     |     la-Galati.ro     |     la-Giurgiu.ro     |     la-Hunedoara.ro|la-Iasi.ro     |     la-Medias.ro |la-MiercureaCiuc.ro     |     la-Onesti.ro | la-Oradea.ro     |     la-PiatraNeamt.ro     |     la-Pitesti.ro     |     la-Ploiesti.ro     |     la-RamnicuSarat.ro|la-RamnicuValcea.ro     |     la-Resita.ro     |     la-Roman.ro | la-SatuMare.ro     |     la-SfantuGheorghe.ro     |     la-Sibiu.ro     |     la-Slatina.ro     |     la-Slobozia.ro     |     la-Suceava.ro     |     la-Targoviste.ro     |     la-TarguJiu.ro     |     la-TarguMures.ro     |     la-Timisoara.ro     |     la-Tulcea.ro     |     la-Turda.ro | la-Vaslui.ro     |     la-Zalau.ro

eSante.ro     |     Journaux.ro     |     laTele.ro     |     Magasins.ro     |     Medecin.ro     |     Universites.ro

©2015